Kdo jsme? 

Aktuálně jsme studenti 3. ročníku na Vyšší odborné škole publicistiky. Oba studujeme obor Promotion, PR a Art marketing. Web jako takový je součástí naší absolventské práce k závěrečným zkouškám. O jeho samotném vzniku se dočtete níže. A že to stojí za to!


Ondřej Havránek

student VOŠP

"Na to, co si o Tobě myslí ostatní, nehleď. A jdi si za tím, co ty považuješ za správné."

Ondřej je milovník české politiky. Svůj volný čas tak tráví v neziskové organizaci Demagog.cz, kde hlídá a usvědčuje politiky z případné nepravdy nebo pomáhá projektu s propagací na sítích. V budoucnu se vidí asi v politickém marketingu. Proto hodlá dostudovat po studiu na VOŠP a MUP ještě politologii. Ale stále ještě o svých budoucích plánech sní, když spí.

Natálie Vašková

studentka VOŠP

"Chovej se k ostatním tak, jak chceš, aby se oni chovali k tobě."

Natálii možná zprvu neuvidíte, ale zaručeně ji uslyšíte. Je to extrovertka, která má neustále potřebu komunikovat. Láká jí proto kariéra moderátorky či tiskové mluvčí. Využije při ní tak svoji největší přednost - ukecanost. Ráda cestuje, poznává nové lidi a zkouší nové věci. Za deset let se vidí v menším domečku se zahradou, dvěma dětmi a manželem.



Vznik webu

Je podzim roku 2021, zima téměř klepe na dveře a my stále nemáme téma naší absolventské práce.
Ne, že bychom nějak panikařili, ale co si budeme povídat, lehký stres nás začínal pomalu nahlodávat. 
"Tak o čem máme sakra psát?" ptali jsme se sami sebe čím dál tím častěji, ne a ne nalézt zajímavé téma. 

Pokud i ty máš právě před psaním článku, odevzdávkou natočeného výstupu, nebo dokončuješ školu, víš moc dobře, jak není vůbec lehké vymyslet dobré téma. Navíc, jakožto studenti, kteří s oblibou nechávají věci na poslední chvíli, jsme si bláhově mysleli, že téma tak nějak přijde samo.
No, nepřišlo...

A co teď? Není už pozdě? Měli bychom začít něco dělat. A tak jsme se rozhodli přejít k plánu B. Teda počkat! Máme vůbec plán B? 
Nemáme. Jediné, co jsme měli, byla čím dál větší panika, že jsme stále bez tématu. 

Vážený pane učiteli, máme problém...

Napsali jsme tedy našemu učiteli marketingu e-mail, párkrát klikli myší a bylo. Notebook jsme zaklapli a lehce nervózní jsme čekali na odpověď. Ta přišla ale nečekaně rychle.

Odpověď zněla nějak takto: "Nápad mám a mohli byste na něm pracovat společně. Stavte se u mě v kabinetu." napsal pan učitel Loubek.

Velice nás potěšila jeho pohotová reakce a skvělý nápad tvorby marketingového webu pro naši školu.
Z prvotního nápadu se pomalu ale jistě začala klubat současná podoba webu.
Práce na něm nás stála několik probdělých nocí, prázdné peněženky z nekonečného množství kávy z automatu a tři dioptrie (smích) z neustálého zírání do počítačů a knih. Navrhnout design, rozmyslet grafiku, vymyslet název, zformulovat obsah. No nebudeme lhát, byla to makačka.

Kýžený výsledek se ale nakonec dostavil. Tedy doufáme...


Absolventská práce Natálie Vašková
Absolventská práce Ondřej Havránek